درباره کامپاند پلی اتیلن

زمانی که ۲ نوع مواد بازیافتی و یا مواد درجه ۱ پتروشیمی را برای هدف تولید محصولی خاص باهم ترکیب کنیم اصطلاحاً کامپاند گفته می‌شود. زمانی به کامپاندها نیاز داریم که بخواهیم یک محصول پلاستیکی با فرمولی جدید و کیفیت بهتر داشته باشیم. یکی دیگر از مزیت های پلی اتیلن PE100 به صرفه بودن قیمت آن است که محصول نهایی ارزان تر و با کیفیت تر عرضه می شود.

مواد اولیه گرانول PE100

مواد اولیه کامپاند مهندسی
گرانول بادی

خواص گرانول PE100

توضیحات محصول

کاربرد گرانول PE100

پلی اتیلن PE100 یک کامپاند مهندسی یا تخصصی است و می تواند دماهای بالا را تحمل کند و دارای سفتی و استحکام مکانیکی و ضد خوردگی شیمیایی خوبی است. این ماده بازیافتی از HDPE ثابت می کند که تمیز و عاری از ناخالصی است، می تواند مستقیماً پردازش و تولید شود، با ویژگی های اکستروژن آسان، مقاومت در برابر ضربه خوب، مقاومت عالی در دمای پایین و قابل استفاده لوله عمدتا در حمل و نقل گاز، آب عمومی و حمل و نقل مواد شیمیایی، مانند مصالح ساختمانی استفاده می شود. 

لوله HDPE PE100 نصب آسان، سبک، انعطاف پذیر، بدون خوردگی است و عمر مفید آن تا 100 سال است. می توان آن را با استفاده از فیوژن لب به لب یا الکتروفیوژن برای ایجاد یک شبکه فشار بدون نشتی برای گاز یا آب متصل کرد.

 

نکات مهم در بسته بندی و ارسال

1. بسته بندی:در کیسه دوخته شده 25 کیلوگرمی، یا بر اساس نیاز شما.

17mt/20’FCL

2. ذخیره سازی:
گرانول PE100 باید در انباری خشک و بسته و دور از آتش و نور مستقیم خورشید نگهداری شود. نباید در هوای آزاد انباشته شود.

3. حمل و نقل:
در طول حمل و نقل، محصول نباید در معرض نور شدید خورشید یا باران قرار گیرد و نباید همراه با ماسه، خاک، ضایعات فلزی، زغال سنگ یا شیشه حمل شود. حمل و نقل همراه با مواد سمی، خورنده و قابل اشتعال اکیدا ممنوع است.

دیتاشیت pe100

دیتاشیت پلی اتیلن pe100

ویدیو کارخانه پلی اتیلن PE100

قیمت پلی اتیلن pe100

قیمت گرانول پلی اتیلن PE100 به طور کلی تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله تولیدکننده، کیفیت مواد، حجم سفارش و شرایط بازار قرار دارد. همچنین تغییرات در بازار جهانی مواد اولیه و عوامل اقتصادی نیز ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد.

برای دریافت قیمت دقیق گرانول PE100، پیشنهاد می‌شود با پشتیبانی مهسان پلاست تماس بگیرید 

سوالات متداول

بله، ما می خواهیم نمونه رایگان برای آزمایش شما ارائه دهیم، اما هزینه حمل و نقل با شماست و نمونه با ارائه آدرس تحویل شما ارسال می شود.

ما گواهی های استاندارد را گذرانده‌ایم و بخش تحقیق و توسعه، تولید و فروش خود را داریم، بنابراین کیفیت بدون ایجاد کوچکترین آسیب به منافع شما تضمین می‌شود.

ما یک شرکت با بخش تحقیق و توسعه هستیم، بنابراین از نظر قیمت و کیفیت مزایایی داریم.

بله،  در صورت توافق، چنین درخواستی در دسترس است.